13 лютого у Херсонській обласній бібліотеці для дітей ім. Дніпрової Чайки відбулося чергове навчання в Школі медіаграмотності для працівників бібліотек закладів ЗСО м. Херсон. З кожним новим заняттям підвищується рівень знань бібліотекарів, відповідно і ускладнюються завдання тренінгових вправ.
Так, сьогодні перед учасниками тренінгу стояло непросте завдання: потрібно було на звичні речі поглянути з іншого боку, а окрім того - застосувати їх у неочікуваному аспекті. У вправі «Казкова реклама» кожна група учасників тренінгу повинна була створити рекламу, але не книжки чи казки, як це звично для бібліотекарів :), а рекламу персонажа, як продукту чи послуги, застосовуючи вже отримані знання з інформаційних та психологічних маніпуляцій (використовувались сюжети відомих народних казок «Колобок», «Курочка Ряба», «Ріпка», «Солом’яний бичок», «Рукавичка»).
Ще одним цікавим завданням для учасників було створення медіапродуктів різних типів, з використанням одного й того ж персонажа. Персонаж був обраний дуже відомий, з багатою "біографією" і цікавою історією - головна героїня казки «Попелюшка».
Виконуючи цю вправу, бібліотекарі повинні були враховувати п’ять принципів створення медіа. Ці п’ять принципів уперше були сформульовані в Канаді як результат дискусій і обговорень серед освітян, медійних експертів та представників державних органів. Основна їхня мета — визначити певні правила, якими можна керуватися, працюючи з такими питаннями, як комерціалізація, пропаганда, цензура, медіавласність та стереотипи в медіа.
Адже основною задачею сьогоднішнього тренінгу було навчитися розумінню основних принципів інформаційної та психологічної маніпуляції, аби сформувати стійкість і опірність до цих маніпуляцій.
Так, сьогодні перед учасниками тренінгу стояло непросте завдання: потрібно було на звичні речі поглянути з іншого боку, а окрім того - застосувати їх у неочікуваному аспекті. У вправі «Казкова реклама» кожна група учасників тренінгу повинна була створити рекламу, але не книжки чи казки, як це звично для бібліотекарів :), а рекламу персонажа, як продукту чи послуги, застосовуючи вже отримані знання з інформаційних та психологічних маніпуляцій (використовувались сюжети відомих народних казок «Колобок», «Курочка Ряба», «Ріпка», «Солом’яний бичок», «Рукавичка»).
Ще одним цікавим завданням для учасників було створення медіапродуктів різних типів, з використанням одного й того ж персонажа. Персонаж був обраний дуже відомий, з багатою "біографією" і цікавою історією - головна героїня казки «Попелюшка».
Виконуючи цю вправу, бібліотекарі повинні були враховувати п’ять принципів створення медіа. Ці п’ять принципів уперше були сформульовані в Канаді як результат дискусій і обговорень серед освітян, медійних експертів та представників державних органів. Основна їхня мета — визначити певні правила, якими можна керуватися, працюючи з такими питаннями, як комерціалізація, пропаганда, цензура, медіавласність та стереотипи в медіа.
Адже основною задачею сьогоднішнього тренінгу було навчитися розумінню основних принципів інформаційної та психологічної маніпуляції, аби сформувати стійкість і опірність до цих маніпуляцій.
Немає коментарів:
Дописати коментар