Пандемія коронавірусу завадила вчасному проведенню Восьмої міжнародної науково-методичної конференції з медіаосвіти та медіаграмотності, які щорічно організує - із залученням широкого кола партнерів - Академія української преси.
Однак форс-мажор жодним чином не позначився на підготовці збірника статей, підготовлених заявленими на конференцію експертами, науковцями, практиками.
Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. – 494 с. - ISBN 978-617-7370-10-8.
Збірник, як і попередні, доступний також онлайн за адресою:
http://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf
У статтях, що склали збірник, розглядаються теоретичні й світоглядні засади медіаосвіти, теорія і практика впровадження медіаосвіти та медіаграмотності у дошкільних навчальних закладах та початковій школі, в середніх загальноосвітніх закладах; про організаційні та управлінські моделі упровадження медіаосвіти; про медіаграмотність як педагогічну компетенцію. Одна з чільних тем в Україні – медіаграмотність як педагогічна компетенція –також представлена в збірнику.
Досвід медіаосвітньої діяльності дитячих бібліотек представлений у розділі
V. НАСКРІЗНА МЕДІАОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ, зокрема у статті завідувачки відділу бібліотечного прогнозування та інновацій Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки Ірини Срібної "«Школа медіаграмотності» для шкільних бібліотекарів, або Мультиплікація медіаосвіти бібліотечними засобами".
Однак форс-мажор жодним чином не позначився на підготовці збірника статей, підготовлених заявленими на конференцію експертами, науковцями, практиками.
Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. – 494 с. - ISBN 978-617-7370-10-8.
Збірник, як і попередні, доступний також онлайн за адресою:
http://www.aup.com.ua/uploads/Zbirnyk_8_konf_2020.pdf
У статтях, що склали збірник, розглядаються теоретичні й світоглядні засади медіаосвіти, теорія і практика впровадження медіаосвіти та медіаграмотності у дошкільних навчальних закладах та початковій школі, в середніх загальноосвітніх закладах; про організаційні та управлінські моделі упровадження медіаосвіти; про медіаграмотність як педагогічну компетенцію. Одна з чільних тем в Україні – медіаграмотність як педагогічна компетенція –також представлена в збірнику.
Досвід медіаосвітньої діяльності дитячих бібліотек представлений у розділі
V. НАСКРІЗНА МЕДІАОСВІТА В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ, зокрема у статті завідувачки відділу бібліотечного прогнозування та інновацій Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки Ірини Срібної "«Школа медіаграмотності» для шкільних бібліотекарів, або Мультиплікація медіаосвіти бібліотечними засобами".
Немає коментарів:
Дописати коментар