13.05.20

Інформація в період пандемії

Медіатренери - працівники Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки взяли участь 11-12 травня 2020 року в новому вебінарі на тему: «Стандарти журналістики в умовах пандемії та кризи», організованому Академією Української Преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.   
З вітальним словом до учасників вебінару звернувся Володимир Олійник, координатор проекту в Україні та Білорусі Фонду Фрідріха Науманна за Свободу, який наголосив на важливості дотримання стандартів якісної журналістики, особливо стосовно тематики пандемії.
Ширше цю проблему розкрили Валерій Іванов, президент АУП, д-р філологічних наук, професор, та Андрій Юричко, медіатренер, канд. філологічних наук, викладач Київського національного університету імені Т.Шевченка. 
Вони зосередили увагу учасників тренінгу на тому, що треба знати, перш ніж писати або поширювати інформацію про пандемію, на   стандартах подачі інформації, а особливо - на перевірці достовірності джерел, підходах до трактування інформації.
Про те, як шукати, про що запитувати, де перевіряти інформацію стосовно пандемії, говорили запрошені висококваліфіковані фахівці, добре обізнані з теми зустрічі: Юрій Жигарєв екперт, лікар-інфекціоніст, та Євген Гончар, експерт з питань розвитку Директорату медичних послуг МОЗУ. 
Вони поділилися новими для учасників вебінару знаннями щодо журналістських стандартів подачі інформації про пандемію; джерел, якими слід користуватися, щоб отримати достовірну інформацію; де перевіряти факти та як сприймати трактування інформації у ЗМІ стосовно COVID-19.
Андрій Юричко представив послідовність етапів написання статті за стандартами журналістики, при цьому на кожному етапі слухачам було запропоновано  розглянути практичні кейси, що давало можливість усвідомити особливості роботи журналіста та правила написання матеріалів, коли мова йде про такі вразливі для всього суспільства теми, як теперішня пандемія.
Вже традиційно по завершенні вебінару усі учасники отримали сертифікати, що дають їм право, в свою чергу, проводити аналогічні медіаосвітні програми.

Немає коментарів:

Опублікувати коментар