15.05.20

Фактчекінг для бібліотекарів: як долати «інфодемію»

14-15 травня відбувся вебінар з елементами тренінгу для бібліотекарів закладів загальної середньої освіти міста Херсон на тему: "Медіакомпетентності шкільного бібліотекаря: фактчекінг в період інфодемії".

Організатори навчання - Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" та Комунальний заклад "Херсонська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради.

Із вступним словом до учасників звернулася модератор Ірина Колесник, завідувачка навчально-методичної лабораторії перспективного педагогічного досвіду КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Ірина Миколаївна  закцентувала увагу учасників вебінару на організаційних моментах та правилах поведінки під час заходу, - адже на навчанні були присутні 60 учасників.


Навчання проводили сертифіковані медіатренери - Ірина Срібна та Ірина Ковач, співкерівники та головні спікери міської "Школи медіаграмотності" для шкільних бібліотекарів Херсона, що працювала протягом 2019-2020 навчального року. Цим вебінаром, власне, і завершується робота спеціального курсу, включеного до Координаційного плану заходів підвищення кваліфікації працівників бібліотек ЗЗСО Херсонської міської ради на поточний рік.

 Упродовж вебінару були розкриті такі теми:

-       поняття «інфодемії»та її розповсюджувачів;

-       поняття «побутових фейків», причини їх виникнення та наслідки;

-       журналістські стандарти подачі інформації про пандемію;

-       джерела перевірки, сприйняття та трактування інформації, висвітленої у ЗМІ.

Таким чином, учасники онлайн-навчання могли застосувати на практиці знання щодо фактчекінгу, виявлення фейкової інформації, аналізу медійних текстів на предмет їхньої достовірності тощо на прикладі найбільш актуальної на сьогоднішній день у глобальних масштабах проблеми - пандемії коронавірусу.


Під час виконання практичних завдань учасники вебінару чітко виділяли маркери маніпуляцій у повідомленнях та продемонстрували високий рівень знань, отриманих під час навчання у "Школі медіаграмотності".

За підсумками першого дня роботи учасники онлайн-навчання отримали домашнє завдання, тож тренери із нетерпінням очікували креативного підходу до його виконання.

 Далі - день другий .


Немає коментарів:

Опублікувати коментар