5 клас

ПУБЛІКУЄМО СЦЕНАРІЇ ТА МАТЕРІАЛИ ЗАНЯТЬ, РОЗРОБЛЕНИХ ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ
        
Тема 5.1. Відгук-рекомендація про прочитану книгу

Феєрверк вражень "Я прочитав - читай і ти!"
Розробка працівників шкільних бібліотек Комсомольського району м. Херсон.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.

Тема 5.2. Бібліографічний пошук

Варіант1.
Патріотичне ралі "Автостопом по Україні"
Розробка працівників Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім.Дніпрової Чайки.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
  
   
Тема 5.3. Словники та довідники
  
Ерудит-батл "УСЕ про все"
Розробка працівників НВК 15,51, ЗОШ 28,31,24,30,56 Херсонської міської ради.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
      

Тема 5.4. Інформаційний пошук
  
Библиопогружение "Мюнхгаузен в библиотеке" (російською мовою).
Розробка працівників БІЦ НВК "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
    
Тема 5.5. Інформаційна безпека та нетикет
   
Варіант1. 
Нетикет-дартс «SOS у морі Інтернету»
  
Розробка працівників шкільних бібліотек Суворовського району м. Херсон.

Єжова Т.М., АлХДУ ім. О.В. Мішукова, Ейсман Л.М., гімназія № 20 ім.Б.Лавреньова, Зелінська І.А., ЗОШ І-ІІІ ст. № 34


Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
  
Варіант 2.   
Нетикет-чат "Пригоди у контенті ввічливості"
Розробка працівників Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.


Тема 5.6. Підсумкове заняття

Медіа-розвідка "Літературні постаті Херсонщини"
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
  
 
***
Шановні колеги - учасники проекту! Свої пропозиції та зауваження ви можете подати електронною поштою (library-ks[at]i.ua) або у коментарях до цієї публікації з поміткою "Обговорення уроку ( тема № ___)".

1 коментар: