ПУБЛІКУЄМО СЦЕНАРІЇ ТА МАТЕРІАЛИ ЗАНЯТЬ, РОЗРОБЛЕНИХ ЗА ПРОГРАМОЮ 2013-2016 років
Тема 6.1. Бібліотеки як системи організації інформаційних ресурсів суспільства.
"Сучасні, кращі, незвичайні". Віртуальна екскурсія бібліотеками України та світу
"Сучасні, кращі, незвичайні". Віртуальна екскурсія бібліотеками України та світу
Розробка працівників шкільних бібліотек Дніпровського району м. Херсон.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Розробка працівників Національної бібліотеки України для дітей.
Презентація до заняття - https://www.slideshare.net/nbkidskiev/ss-126181208
"Літературний Диснейленд Херсонщини". Бібліотечні гойдалки
Розробка працівників шкільних бібліотек Дніпровського району м. Херсон.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
Тема 6.3. Інформаційний пошук
"Інформаційні джунглі". Бібліо-гра
"Інформаційні джунглі". Бібліо-гра
Розробка групи працівників бібліотек ЗНЗ Дніпровського району Херсонської міської ради.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
Тема 6.4. Мультимедіа. Об'єкти мультимедіа. Мультимедійні пристрої як засоби роботи з інформацією.
"Фіксики в бібліотеці". Віртуальний десант.
"Фіксики в бібліотеці". Віртуальний десант.
Розробка працівників шкільних бібліотек Суворовського району м.Херсон.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.Сценарій заняття - у файлі pdf.
Тема 6.5. Підсумкове заняття
Варіант 1.
"ТОП-5, або Лабіринтами інформаційних знань". Бібліо-адвайзер.
Розробка групи працівників бібліотек ЗНЗ Суворовського району Херсонської міської ради.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
Варіант 2.
"Секрети Херсонської фортеці". Заняття-квест.
Розробка бібліографа Центральної бібліотеки для дітей Херсонської ЦБС.
Сценарій заняття - у файлі pdf.
Повний комплект матеріалів - у архівному файлі zip.
***
Шановні колеги - учасники проекту! Свої пропозиції та зауваження ви можете подати електронною поштою (library-ks[at]i.ua) або у коментарях до цієї публікації з поміткою "Обговорення уроку ( тема № ___)".
Немає коментарів:
Дописати коментар