Основні акценти були зроблені на ігрових програмах розвитку для наймолодших. Адже залучення дітей дошкільного віку до читання буде відбуватися невимушено, якщо робити це саме через гру – провідний вид діяльності дітей цього віку. Учасники детально знайомились із необхідними етапами підготовки та особливостями організації ігрових вправ під час заходів з урахуванням можливостей та інтересів цільової аудиторії – дітей дошкільного віку та їхніх батьків.
Теоретичний блок підкріплювали практичні вправи, виконання яких мало на меті опанування методик та прийомів промоції книги і заохочення малюків до слухання-читання. Були детально проаналізовані та опрацьовані два заходи: екологічне асорті «Світ довкола нас» та квест «15 книжок у скриню читача, або Нові пригоди «бібліопіратів». Досвідчені методисти та педагоги дошкільної освіти охоче занурювались у світ дитинства та уявляли себе в ролі своїх вихованців.
Робота з батьками була представлена у двох форматах: індивідуального спілкування з читацькими родинами – з використанням літературної медіа-іграшки «Казкові миші – не для тиші»; групового, напрацьованого під час участі наших читачів у заняттях дитячих клубів та студій – як паралельне тренінгове заняття для батьків «Сходинки читання для вашої дитини».
Двогодинне спілкування у такому форматі дозволило не лише поділитися досвідом співпраці Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки з дошкільними навчальними закладами та батьками дітей-читачів, а й збагатитися новими ідеями, запропонованими педагогами – учасниками навчання, для подальшого розвитку існуючих та розробки нових проєктів задля читацького та медіаосвітнього розвитку сучасної дитини.
Двогодинне спілкування у такому форматі дозволило не лише поділитися досвідом співпраці Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки з дошкільними навчальними закладами та батьками дітей-читачів, а й збагатитися новими ідеями, запропонованими педагогами – учасниками навчання, для подальшого розвитку існуючих та розробки нових проєктів задля читацького та медіаосвітнього розвитку сучасної дитини.
***
Враження та відгуки учасників - на сайті АУП: https://www.aup.com.ua/a-shho-u-nas-u-valizci/
Немає коментарів:
Дописати коментар