На черговому занятті кейс-практикуму «Онлайн інструменти, як невід’ємний елемент сучасного освітнього медіапростору» автор курсу, сертифікований медіатренер Ірина Срібна провела майстер-клас зі створення інтерактивних вправ на платформі LearningApps для педагогів Винничківської гімназії Давидівської територіальної громади.
Погравши в ігри різних форматів, освітяни разом із пані Іриною детально розглянули набір інструментів інтерактивної платформи, такі як:
- функціонал імпорту та експорту вправ для обміну ними з іншими користувачами;
- візуальний редактор, мультимедійні елементи, тести, графіки і діаграми, конструктор карт та інші;
- вбудований редактор HTML для створення більш складних вправ;
- створення вправ на введення тексту, вибір правильної відповіді, співставлення термінів та багато іншого;
- можливість зберігати результати виконання вправ для подальшого аналізу та оцінювання успішності;
- можливість додавання посилань на додаткові матеріали для подальшого вивчення;
- вбудована функція пошуку вправ, що дає можливість користувачам знайти відповідні вправи з великої бази даних, створеної користувачами Learning Apps з усього світу.
Після цього учасники тренінгу сформували спільні рекомендації щодо створення вправ на платформі Learning Apps, звертаючи увагу на такі складові як: рівень складності, тривалість, доступність, зрозумілість, візуальна привабливість, різноманітність форматів, моніторинг. Узагальнюючи все це, виокремили такі складові:
- Ясність та простота
- Орієнтація на цільову аудиторію
- Використання різних типів питань
- Зручність та привабливість дизайну
- Відповідність темі та меті навчання
- Підтримка мультимедіа
- Доступність та мобільність
- Підтримка спільної роботи
- Перевірка правильності відповідей
Загалом, всі учасники тренінгу були дуже активними, дехто вже почав активно використовувати готові вправи на уроках. А ми сподіваємось, що активне використання і створення освітянами власних дидактичних вправ на платформі Learning Apps допоможуть педагогам оновити їхні уроки та підвищити рівень зацікавлення учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар