Мова – це засіб спілкування між людьми та один з основних видів передачі інформації. Про те, як виникла мова, усна, а головне писемна дізналися сьогодні учні 4-х класів Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 54 з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов Херсонської міської ради мандруючи у часі разом з Медіацентром Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки.
Мова, як спосіб передачі інформації дуже важлива, адже без неї не може розвиватися культура, наука, техніка, неможливі будь-які зв’язки між окремими людьми, людськими колективами, між країнами. Всю еволюцію її виникнення дослідили сьогодні юні читачі – від первісних часів до сучасності.
Під час зупинки «Інтерв'ю з книжкою» діти ознайомилися та дослідили передачу інформації через текст на прикладі історії виникнення книги, закріпивши свої знання інтерактивним завданням «Послання від предків».
А ще дізналися, які навички та вміння потрібні людині, для того, щоб вміти зберігати та передавати інформацію, як це відбувалося в давнину та як це відбувається сьогодні. Розглянули та дослідили в ігровій формі допитливі дослідники мандруючи по різних періодах розвитку людства, граючи, освоювали навички медіа грамотності та розвивали своє критичне мислення.
Діти дізналися, що завдяки багатій яскравій мові художньої літератури ми уявляємо те, чого ніколи не бачили і, може, не побачимо: далекі країни, їхню природу, життя та побут інших народів, героїчне минуле нашого народу і навіть майбутнє. Але головне це вміти розуміти, які інформаційні повідомлення правдиві, а які вигадані і представлені у вигляді фейків. Впоратися з цим завданням учням допомогла вправа «Я кореспондент літературної газети».
Де учні спробували себе в ролі журналістів, відгадуючи нові заголовки до відомих українських казок. Для медіа-гри використовувалися знайомі учням літературні твори: українські народні казки, вірші та твори сучасних українських письменників.
Завдяки чому читачі побачили, що ще одним з видів передачі інформації є ілюстрація, малюнок, зображення. Адже може бути один текст, але багато інтерпретацій. А ілюстрація – це ще одна можливість у передачі та трансляції інформації, в чому учні переконалися, виконуючи вправу «Один малюнок – ціла історія, або Малюнок як медіа текст».
Крім того робота з ілюстраціями для дітей стала чудовою можливістю познайомитися з найвідомішими українськими ілюстраторами, які створюють справжні мистецькі шедеври до улюблених дитячих творів.
Як підсумок, на при кінці мандрівки діти підсумували, що для повної та точнішої передачі інформації важливо все – і текст, і зображення які його ілюструють.
Немає коментарів:
Дописати коментар