лютого 15, 2025

Сучасні підходи до формування критичного мислення школяра

13 лютого вчителі початкових класів Херсонської області вже за традицією зібралися в онлайн-форматі на тренінг в рамках клубу з медійної та інформаційної грамотності, роботу якого організують у співпраці КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ХОР та КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки» ХОР.
Захід об’єднав 45 педагогів, зацікавлених у поглибленому вивченні механізмів функціонування сучасних медіа та розвитку критичного мислення молодших школярів. У межах заходу було проведено тренінгове заняття «Сучасні підходи до формування критичного мислення школяра», яке модерувала Ірина Миколаївна Ковач – заступник директора з ОБО Херсонської обласної бібліотеки для дітей імені Дніпрової Чайки, сертифікована тренерка з медіаграмотності, авторка навчально-методичних посібників для дошкільнят та учнів 9-11 класів.
Під час тренінгу учасники ознайомилися з актуальними методиками розвитку критичного мислення молодших школярів, отримали практичні цифрові інструменти для інтеграції медіаосвіти в освітній процес, а також розглянули ефективні підходи до використання інформаційних технологій та штучного інтелекту в навчальній практиці.
Опанувавши сучасні цифрові інструменти, педагоги отримали практичні кейси застосування інформаційних технологій для розвитку критичного мислення учнів. Особливу увагу було приділено використанню штучного інтелекту та електронних застосунків, що сприяють формуванню аналітичних навичок і здатності до аргументованого вибору, умінню критично оцінювати інформацію.
Використовуючи електронні ресурси, орієнтовані на розвиток математичного й логічного мислення, учні навчаються розв’язувати проблемні ситуації та знаходити оптимальні рішення в реальному житті.
Захід став чудовою нагодою поглибити знання у сфері медіаграмотності, ознайомитися з ефективними стратегіями розвитку критичного мислення у молодших школярів та відкрити нові можливості для інтеграції медіаосвіти в освітній процес за допомогою ШІ.

Немає коментарів:

Дописати коментар