Щоб вміло серфити у потоці сучасного медіапростору, необхідно мати базові навички з медіаінформаційної грамотності (МІГ). Адже саме від цих знань і умінь залежатиме: яким джерелам і експертам довіряти, яку інформацію обирати, як її вдало аналізувати та як створювати власний якісний контент. Тож під час тематиного медіатренінгу проведеного працівниками Херсонської ОБД імені Дніпрової Чайки для учнів 8 класу НВК "Школа гуманітарної праці" Херсонської обласної ради розглянули актуальну тему "Нові тренди у світі МІГ".
Під час пізнавального вступного блоку з’ясували з учнями три складові МІГ за концепцією ЮНЕСКО та зупинились більш детально на кожній із них. Під час "Медіаграмотного знайомства" дізналися цікавинки про учасників тренінгу та з’ясували чим відрізняються факти від суджень. Розгадуючи "Медіаголоволомку" учні вдало виокремили складові медіа, їх направленість, особливості та ін.
Під час блоку інтерактивних вправ звернули особливу увагу учасників тренігну на особливості "Медіастрав сьогодення", визначили рівень медіазалежності восьмикласників, виокремили складові різних типів подачі інформації, спеціфіку інформаційної бульбашки та алгоритми соцмереж.
Із особливим захопленням діти переглянули різноманітні діпфейки за участю відомих особистостей та літературних класиків світового масштабу, а потім професійно визначали складові елементи діпфейків.
Окрему увагу під час тренінгу приділили важливості захисту персональних даних та надійності паролів.
Наостанок дійшли разом з учасниками заходу висновків про те, що у наш високотехнологічний час людина має вільний доступ до різноманітних інформаційних ресурсів. Тож перед кожним критично мислячим media sapiens постає надважливе завдання - навчитися споживати лише надійні "медіастрави сьогодення" завжди пам'ятаючи про те, що: контент має бути якісним, викликати довіру аудиторії, опиратись на думки справжніх авторитетних експертів та обов'язково підкріплюватись фактами.
Немає коментарів:
Дописати коментар