Чат-боти вже давно стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Вони як консультанти-помічники, онлайн-агенти на різноманітних сайтах намагаються допомогти нам у всіх питаннях: підказати розклад роботи закладу, продемонструвати асортимент послуг, дати логічні відповіді на актуальні питання. А як же взаємодіяти із текстовими чат-боти на основі ШІ? Які особливості вони мають? Чим відрізняються від звичайних кнопкових чи вбудованих чат-ботів з’ясовували сьогодні під час тематичного медіатренінгу разом із учнями 9-10-х класів Херсонської гімназії №6 ХМР.
Упродовж заходу проаналізували різноманітні класифікації чат-ботів, на конкретних прикладах, відслідкували їх особливості і відмінності, звернули увагу на їх переваги та недоліки.
Під час практичної частини медіатренінгу більш детально зупинились на таких чат-ботах на основі ШІ як: ChatGPT OpenAI, Bing, Copilot. Порівняли особливості запитів і результатів, специфіку налаштувань стилів розмови та інше.
Під час узагальнюючої бесіди діти зробили висновок про те, що будь-який чат-бот на основі ШІ може бути особистим цифровим асистентом, який відповість на потрібні питання, розгадає логічні задачі, дасть рекомендації щодо розробки власного сайту, підшукає матеріали для доповіді чи реферату та інше.
В умовах інформаційного суспільства швидко відбуваються трансформації – традиційні ролі змінюються, з’являються нові вимоги, нові можливості та нові виклики до яких суспільство постійно адаптується. ШІ вносить зміни у різні елементи нашого життя, тож сподіваємось, що усі ці зміни будуть на краще!
Немає коментарів:
Дописати коментар