Чат-боти на основі ШІ стають все більш популярними в сучасному освітньому середовищі через свою здатність забезпечувати індивідуальну, доступну та ефективну підтримку у навчанні. Як же працювати з чат-ботами, як формувати запити, як дотримуватись правил академічної доброчесності? Відповіді на усі ці важливі запитання з‘ясували сьогодні з учнями 10-го класу Часовоярського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №17 Часовоярської міської ради Донецької області під час тематичного тренінгу "Чат-боти на основі ШІ."
Під час заняття виокремили суть, специфіку направлення та особливості різних видів чат-ботів. Пригадали найпопулярніші з них на основі ШІ, визначили їх переваги та недоліки. Більш детально зупинились на таких чат-ботах як Microsoft Copilot (раніше — Bing Chat)[4] — інструмент штучного інтелекту, який працює на GPT-4, розроблений корпорацією Microsoft спільно з OpenAI та безпосередньо ChatGPT 3.5.
У ході дослідження з’ясували, що чат боти вміють аналізувати тексти різної складності та видавати відповіді, оптимізувати тексти, допомагати з мозковим штурмом, редагувати та перекладати тексти, працювати з кодом та математичними завданнями, підтримувати діалог на будь-які чи конкретно задані теми.
Під час практичної частини тренінгу проаналізували специфіку подачі відповідей за одним із поданих форматів спрямування боту Copilot (креативний, врівноважений чи точний підхід) та порівняли їх з відповідями ChatGPT 3.5. Звернули увагу на наявність/відсутність посилань на першоджерела на кожній з платформ.
У підсумковій бесіді разом із учнями виокремили позитивні аспекти застосування чат-ботів на основі ШІ серед яких: індивідуальне навчання, доступність 24/7 з різних гаджетів, автоматизація оцінювання та зворотнього зв'язку, підтримка навчання через гру, мотивація до подальшої роботи та інше.
Окремо обговорили важливість дотримання правил академічної доброчесності при використанні чат-ботів на основі ШІ.
Немає коментарів:
Дописати коментар