30 серпня відбулась презентація презентація нового науково-методичного посібника "Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання" від Академії української преси та Харківської академії неперервної освіти.
Посібник містить інформацію про нормативну базу, що регламентує впровадження медіаінформаційної грамотності в Україні, висвітлює основи методики медіаосвіти, знайомить із засобами формування медіакомпетентної особистості в умовах сьогодення.
За задумом видавців посібника, опрацювавши подані у ньому матеріали, вчителі/вчительки зможуть інтегрувати медіаосвіту у викладання шкільних дисциплін, зокрема, розвинути в учнів і учениць критичне мислення, яке дозволить їм із легкістю аналізувати, декодувати та інтерпретувати медіатексти й не потрапляти на гачок медіаманіпуляцій.
Подібні завдання вирішують і бібліотечні працівники - переважно у руслі програм бібліотечного орієнтування, формування читацької культури та медіаграмотності користувачів своїх бібліотек. Тож новий посібник може стати помічним і для дитячих та шкільних бібліотекарів. На важливості співпраці вчителів з бібліотекарями було наголошено і під час презентації цього грунтовного методичного посібника.
Посібник можна безоплатно завантажити із Порталу медіаосвіти та медіаграмотності АУП за покликанням:
https://medialiteracy.org.ua/navigator-mediapedagoga-teoriya-metodyka-praktychni-zavdannya/
На цій же сторінці знайдете і відеозапис презентації, про яку йшла мова.
Немає коментарів:
Дописати коментар