Підлітковий вік є періодом інтенсивного формування особистості, адже саме в цей час молодь починає усвідомлювати важливість власної ідентичності. Проте, в цей чутливий період молоді люди зіштовхуються з численними стереотипами, упередженнями та мовою ворожнечі, які можуть негативно вплинути на їх розвиток та самооцінку. Тож як навчитись протистояти цим усталеним шаблонам, як руйнувати бар'єри пов'язані зі статевою належністю, расою, етнічною приналежністю, класом чи релігією досліджували під час чергового заняття за темою "Стереотипи. Упередження. Мова ворожнечі" разом із учасниками "Школи медіаграмотності для підлітків."
За допомогою інтерактивних вправ "Гендерні стереотипи", "Ввічливий пасажир", "Вільне купе" та інших з'ясували причини появи упереджень, стереотипів, дискримінації, мови ворожнечі та визначили рівень упередження учасників заходу.
Разом із восьмикласниками Винничківської гімназії Давидівської територіальної громади проаналізували усталені та нові стереотипи, пов'язані з сучасним життям.
За допомогою тематичних відео «Інстинкт самозбереження», «Оманлива зовнішність» разом із учнями проаналізували, як мова ворожнечі розпалює ненависть і призводить до насильства та поміркували як цьому зарадити.
Наприкінці заходу разом із учасниками "Школи медіаграмотності для підлітків" дійшли висновку про те, що знання про такі поняття як дискримінація, упередження, стереотипи, мова ворожнечі завжди є актуальними проблемами людства, а додаткові знання, які діти отримали упродовж заняття допоможуть їм швидко виявляти ці прояви у суспільстві та активно їм протистояти.
Немає коментарів:
Дописати коментар